Obserwatorzy

piątek, 18 stycznia 2013

Wyróżnienia i kolejne zimowe nakrycie głowy

Na początek pochwalę się wyróżnieniami otrzymanymi jakiś czas temu od niezwykle utalentowanej osóbki, której prace od dawna mnie zachwycają i inspirują. Diana, jeszcze raz serdecznie dziękuję!


 Wyróżnienia mają podobne zasady. Jedyna różnica: pierwszym wyróżnieniem można obdarować tylko osoby, które mają mniej niż 200 obserwatorów.
Wyróżnij i ...
1. Podziękuj za przyznane wyróżnienie
2. Zamieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła
3. Zamieść u siebie na blogu logo otrzymanego wyróżnienia
4. Przekaż wyróżnienie 5 blogerkom
5. Zamieść linki do tych blogów
6. Powiadom o tym nominowane osoby
7. Można nominować tylko osoby, które mają mniej niż 200 obserwatorów
 
 
Zgodnie z zasadami wyróżnień  przekazuję je dalej... dziewczynom, które lubię i podziwiam:

1. http://feltropazzie.blogspot.com
2. http://filciinnebozeny.blogspot.com
3. http://filc-owanie.blogspot.com
4. http://strefafilcu.blogspot.com
5. http://lokos-ta.blogspot.com

A teraz trochę o filcowaniu.
Po doświadczeniach z poprzednim kominem (trudno było zachować ułożony wzór), postanowiłam zmienić taktykę: najpierw delikatnie przytwierdziłam czesankę do materiału igiełkami, potem ufilcowałam na mokro. Sposób dobry, ale czaso i pracochłonny. Na razie daję sobie spokój z kominami i zabieram się za szale.

                                                              Komin po igiełkowaniu


                                                    i po filcowaniu na mokro 





10 komentarzy:

  1. Nakrycie głowy rewelacyjne,ale powiem uczciwie mnie by sie nie chciało tego igiełkować-podziwiam Cię Sabinko...:)
    Buziaki...:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się nie chciało :), ale zależało mi - komin robiłam na życzenie i musiał wyjść tak jak zaplanowałam i obiecałam.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Спасибо, Саба, мне очень приятно!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sabinko,czuje sie zaszczycona! Bardzo dziekuje za wyroznienie.
    Duzo pracy kosztowal cie "komin" ale efekt fantastyczny.
    Sciskam sedecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  4. Uf,cały komin igłować to masa pracy,za to efekt jest perfekcyjny.Super komin!
    Saba chcę Ci także bardzo podziękować za wyróżnienie,to niezwykle miłe kiedy otrzymuje się nagrodę i jeszcze raz bardzo dziękuję:)))
    o której wkrótce na moim blogu,pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracy rzeczywiście duuużo, ale ja uparta jestem i przyznam "bez bicia", że często mi to życie utrudnia :).
      Cieszę się, że mogłam Ci sprawić przyjemność.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. to jest po prostu piękne, podziwiam...

    OdpowiedzUsuń